beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Isnin, 23 Mei 2011

d0a saye

cmt ptg u all.. ermmm hari ni aku rase tk ok.... siyes aku nk ckp memang aku tk ok... aku tk tau ape sbb nye.. sjak dari smlm lgi aku memang dh rase.. dari mlm tdi.. ape salah aku? aku dh wat ape? cube k0rg ade pd tmpat aku? msti pelik kn? bia je la yg penting aku tk de wat sape2 susa..  ade se0rg hnba Allah suro aku zikir..dgn zikir bole tenang kn fikiran.. aku cube wat and zikir bnyak2.. Alhamdulillah ade kesan nye.. dh tenang sikit rase.. tpi pape pun aku memang tk bole lupe tntang ape yg aku rase ni.. ya Allah permudhkn lah sgala urusan aku dan die..  Astagfirullahhaazim,,, Lailahaillah,,, Allahummas0lialasaidina Muhammad,,, 100000000 barkali...

1 ulasan:

  1. mohd fuad

    Dari Abu Hurairah r.a, Rasulullah S.A.W bersabda, “Salah satu di antara tujuh golongan orang yang akan diberi naungan Allah pada hari kiamat adalah; seorang yang mengingat Allah lantas kedua matanya pun mengalirkan air mata.” (HR. Bukhari)

    BalasPadam