beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Jumaat, 20 Mei 2011

~ pagi oh pagi ~ :')

salam sejahtera saye ucap kn kpd semua yg bergelar manusia di bumi Allah ini,, terlebuh dahulu saye ingin mengucap kn kesyukuran ke hadrat Illahi dgn limpah kurnia Nya telah memberi kn nasaf baru utk saye mnulis catatan pada hari.. chewah dh mcm nk bagi ceramah la pulak,,,ad0yai poyo t0l lh aku ney,,, kn3? memang pun...hah,,aku dh tau k0rg kn jwb mcm tu.. firstly i want to make sure story about my self.. haha terkuar speking aku lak.. klu u all nk taw aku tk suke bi tw.. dulu kn waktu aku skola menengah aku tk suke bi.. dari skola rendah memang aku tk suke bi tau.. sbb nyewwwwwwwwwww haha sbb nye kn...cikgu bi aku garang beb! garang yg teramat la sgt.. mcm korg ade terjmpe singa liar dlm hutan belantara tu..hah,,,,begitu lh sifat cikgu bi aku di skola rendah dulu... huhuhuh kcian aku kn? (T_T) tpi time skola menengah cikgu nye tk garang sgt pun.. bukan tk garang pun.... memang tk de perasaan nk garang lngsung lh snang crite.. eh2..ape yg aku melal0t ney ya Allah.. aku nk crite about hari pagi aku la.. ok.. pagi2 aku memang suke melalut mcm ney.. mcm j0yah je kn.. hahah (^_^) eh sbenanyer ney aku pnye time die dh sala tau... aku tk tw nk seting ca ner beb! mlm td puas aku seting2 time die.. tpi tk bet0l gk.. huhu at mner tah..  ok2...aku terus kn perjalanan hidup ku.. hari ney aku tanak ckp psal jiwang2 ea..sbb ade org kate aku jiwang seh... jiwang ker?? ermmm tah lah.. poy0 jerk nk jiwang2 ney geli je aku.. berbulu je tlinga aku dgar.. sakit je mate yg membace... sikit2 psal die,,sikit nk tulis die.. daripada aku tulis psal die baik aku g mkn ke,,,ajak ct n miza jejalan ke.. ajak anak2 g riadah ke....main futsal ke.. ermmmm tk lah boring.. hari2 nk crite die je.. boring gk kn? korg nk tau tk,,,entah2 die tk de pun nk sibok cite psal aku.. aku je yg sibok terhegeh2 jd perigi cari timba.. malu beb! ok la.. aku nk abis kn game aku.. nnti aku sambung lgi ye.. itu pun klu korg rajin nk bace.. aku memang tiap2 hari ka tulis.. ok...thanks awk2 sume krana sudi bace karangn yg tk brape nk berkarang ney.. ok peace :')

2 ulasan: