beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Isnin, 25 Julai 2011

kwn baru sye spangebob! :')

salam sejahtera sy ucap kn kpd yg sudi mmbace bl0g ini. ptg ini mnunjukkan pd kul5.30 ptg.. sperti biase aktiviti  arian slepas mngnkat kain bju2 kering...kbosanan tlh dtg mlanda diri ini.. maka sasaran utama utk dtntono  ditontoni ialah spangebob yg mnghiburkn atiku.. :') wakakakakaka... huhuhuhh..tah pape jelh sni art aku tu.. harap jnggut je ensem..tpi melawak mcm spangeb0b..suke gk kwn dgn spesis spangebob ni..
biase lh dak u skang kn tgh cuti,, die0rg pnye cuti tu mcm tanak lame pulak.. aku rse klu lh mrsah d beri cuti lame2 gtu kn,, naik cuti je dh tk rupe dak mrsah k0t.. rupe tah ape..huhu tpi yg aku twu dak2 ni baik2 blake..i like! lgi2 yg sedang mnjalani ptrikel tu kn yg mmbz kn diri tu kn...aku dh tk kn gnngu die0rg lh.. hah,,ttbe aku tringat bak kate snafas seni art tu kn.. buat ape? uat tk twu je kn? heheh s0wi... kte twu awk tk suke ltak pic awk kn,, jd kte ltak lh pic awk gk ni..

lawa tu ambut die kn,,cume tk d jnggut je.. cian awk rest jelh..nnti klu dh bace bl0g kte hri ni jgn lupe k0men, komen at msg je pun bule... sori lh bab nye tk ade ape nk tulis hri ni..tangn lak mcm tk reti nk duk diam.. ok u all mcm tk knl aku je... aku ni memang tah pape je slagi jari jmari ni trpelihara dgn baik akn ku gunakn dgn sbaik mngkin dan ttbe aku trlihat k arah tngkap bilik matahari bgitu pnas,, se0lah2 aku mcm nk mntak sesuatu pd mtahari tu,, kmbalikan lh ksedaranku ya Allah..smangatku utk esok..lusa tulat dn sterusnya..moga2 semgatku akn sntiasa mmberikn cahaya pd diri ku sperti mana chaya matahariMu.. aminnn.. moga2 kwn cria seumpama spangebob ini akn sntiasa mnjadi temanku.. :') seni art ku yg ucuk bye! suke sgt kwn gn awk! lgi satu jgn wat2 lupe lak game tu ye mr.seni art?  =P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan