beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Rabu, 27 Julai 2011

hampeh mcm badak!

aslamualaikum.. sperti biase hari ni jari2 ku yg reti nk duk diam ni akan mncarita tntang kisah janggut.. hahaha tau tkut spnb0b.. jnggut die tu dh lh seksi.. heheh mne ade,,pd hal tk pnah jmpe lngsung pun.. men agak2 je..

huh,,nk twu tk pgi td punc kad aku itam beb! tk caye ugk dgn klewatan aku yg sbegini rupe punch kad tk merah pun hri ni... hahahahh jim alip kum tk? msti k0rg ckp alah minah ni gelabah na kecoh lebih punc kad baik shari je kot..klu jeles pun,,jgn ar nk kutuk kuat2.. memang ar,,sape tk keco smale ni aku bkrja tk pnah kale itam er biru er msti kale merah.. pd korang2 jgn tiru dgn spesis mcm aku ok? ni lh pangai buruk yg ku sndiri susah nk adjust.

ok dlm ramai2 mnusia yg kukenali dlm dunia ni belum s0rg pun pnah nyanyikn aku pd waktu aku nk tido.. kih3.. mls ar nk tulis pasal die.. nk twu nnti kn kmbang lak idung die.. hah,, tgk2 dh mule lh nk kmbang kmpis kmbang kmpis idung tu..mcm tk twu.. =P

ok..skang dh 27 bulan 7 seb bek tk 2oo7..tpi dh 2o11. lgi bape ri je nk p0se.. ermmm suke3! lgi2 time nk raye. aku dgar2 my sis nk sh0ping raye,, ermmm hampeh tol =.= ade ke ptut die ugut aku...mntang2 lh aku keje 3bulan tk pat gaji.. huh sekket ar ko ila raye ni... bek ko tlng ir0n kn bju esok aku keje.. skurang2 nye nnti aku blnje ko raye ni... dgn mentaatinye aku pun ir0n lh bju die dgn seikhlas nye.

hmmmp..mcm2...bile time aku lak,,aku suro lh die ir0n kn bju pnye lh mhal..bju rm5,,kain rm5..tkpe aku redho..(pd hal haram aku tk pnah byar pun,, wekkk) tnpa die sape lh aku..tnpa aku lak sape lh die..aku syg die my sis.. s0i klu ude ade trbace ni terbitan khas buatmu bb tangn ni yg gatal..raye t intak map lh ea..

oh ye....sume pic2 aku at sbelah knan k0rg eu dh delete... well,, twu ar lawo kn..(prasan diwa je) tu pasal lh aku dh  delete..yg ade tu pic yg gerak dgn fmily je tk delete..
bosan nk men game pun,, game yg sme je.. si jnggut tu tanak bgi game (bukan janggoat satria, marsah tu, ) :'( aku dh le kaki game.. dulu ade ps at umah tanak jge.. huh,, tkpe lh bgus gk tede ar bil letrik melambung. huhu nngntuk3..... j0m tido jom? mlm nk sh0ping raye sikit2... esok kene cat umah.. wane klabu tiang wane putih..ok dah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan