beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Selasa, 2 Ogos 2011

..smbung blaja vs trus kerja..

salam... hy korg.. kaifahaluk?? arju minkum bilkhair jidan wa ana yaghibu daiman.. ( tah ape je,, korg pe tau, sibuk je =P) huhu ok2... agak2 klu time bulan yg mulia ni aku duk ngutuk2 org dlm dairy ni bole tk,, ishhhh.. astgfirullahhaazim9... ya Allah jauh kn aku drpd sifat untuk mmbnci sesama mnusia.. huiii.. ya Allah, ya Allah, ya Allah... ok lh... actualy smnjak puase yg ke 3, 4, 5 ni aku dlm keadaan sepi.. sepi mksud aku yg sndiri tnpa teman.. hnya temn kn akk, abg , adik yg bgitu agak priang trlbih riang.. Alhmdulillahhh9.. :') sebuah anugerah yg amt brhrga bgi ku.. ermmm nmun ku hnya lh insan biasa.. ermm ok dh bis.. b0ring lh tk d pkwe.. ade kwn pn mcm tk d.. sbb aku tanak jd prigi yg mncari timba.. huh,, mne lh prgi nye timba aku erk? nk tau? ensem dowh timba aku ni.. mls je nk tnjuk pic tkut t korg tejato cnta plak ang. ahahha mne ade timba cume bakal suami je.. eh.. dh lh smakin mngarot je mlayan korg ni.. sbenar nye aku pun tk tau aku lyn sape ni... gelabah je aku.. lyn k0rg lh pmbace dairy ku ni.. huh,, ok lh mls lh aku nk kaco si jnggut sksi tu.. almaklumlah kn die dh jd imam cberjaya.. huh,, jp ea Nset bunyi.._____________ ok dh smbung alek, aah die skang dh bz.. kwn2 aku sume dh tnggal kan aku dgn krjaya bz die0rg.. patrikal lh..cikgu lh, imam lh,, KLIA lh.. tu lh ini lh.. ermmm ade aku kesah? yg pnting nk kmpul harta.. cri ilmu.. laaa..tecakap psal ilmu pulak ni.. aku  tk sure lh nk smbung oversea.. lyak er? poyo je aku nk g smbung oversea. istiharah dh buat knape aku tk nmpak ptunjuk lgi? :'( huhhuhh..ya Allah,, ya Allah... tk pe lh korg d0a kn aku eh,, moga2 aku trlyak dn tk kn rse sunyi spanjang hdup :'( 




 lastly ni bace utk pmbace stia:




‎~اهلا يا رمضان~ 
Bulan Penuh Rahmat dan Ampunan
Mari Kita Sucikan & Terangi Hati Dengan Amal Ibadah
Semoga Dengan Puasa Dapat mempertemukan Kita Dengan Keagungan Lailatul Qadar

Ramadhan Saatnya Membersihkan Hati
Meleburkan Dosa dan Nafsu Keduniawian

Jadikan Ramadhan Sebagai Penyejuk Hati, Penyempurna Amal Ibadah Kita

Mari Sucikan Hati Kembali Sambut Ramadhan

Bulan Ramadhan adalah Bulan Kesabaran
Dan Ganjaran Kesabaran Ialah Masuk Surga

Semoga di Bulan Suci Ini Kita Mendapat Limpahan Rahmat, Ampunan & Hidaya Ramadhan

Allah akan melipatgandakan Pahala di Bulan Ramadhan ini

Semoga Hidayah Ramadhan Kali Ini Mengangkat Kita ke Angkasa Kemuliaan

"Hai orang-orang yang beriman, diwajibkan atas kamu berpuasa sebagaimana diwajibkan atas orang-orang sebelum kamu agar kamu bertaqwa."
(Q.S. Al Baqarah : 183)



copy n paste dri faceb0ok je.. weeee.. ~~~ ^_^

4 ulasan:

  1. insyaAllah ade jalan buatmu ... sabar ye .. moge jmpe ptunjuk untukmu d blan ramadhan nih ... ^__^

    BalasPadam
  2. insaallah... klu de rezeki ade la tu... tapi selagi ade peluang belajar kna rebut peluang tu. klu x dpt oversea, dlm negara pon leh je... (^_^)y

    BalasPadam