beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Rabu, 10 Ogos 2011

anugerah terindah :') Alhamdulillah ..

awak
saye tahu awak serabut dgn kerja kerja yg bnyak..
biar lh sume org kutuk awk srabut..
tpi dun wori sentiasa ada hati yg puji
jadi you can always count on me


awak
awk prnah senyum at saya
tapi saya buat-buat tk nmpak
padahal nk elak dri pengsan


awak
smlm kwn awk ckp awk nk jmpe saya
tapi saya buat dono ajer
padahal bumi ni rase mcm dah tak cukup graviti


awak
saya selalu mmg nmpak awk mcm hero
saya tahu semua org puji
saya pun nk puji jgak
padahal nk gk puji sekuat hati


awak
saya kn prnah senyum at awk
tapi awak mcm tk kesahkan
jadi senyum pun rasa mcm tk guna


awak
setiap hari saya rase nk tegur awak
tapi saya cume buleh tegur awak dalam hati je
jadi awak tak prnah dgar all the gud lucks and take care hari2


awak
dulu kita prnah duduk smeja dgn awk
time tu saya rase mcm jauh sgt
huhu pdahal tk sampai sdepa


awak
semlm awak call saya
saya rase pelik and tk thu nk cakap dgn awk
jadi saya segan nk jawab


awak
hari ni berubah situasi
tapi saya still at sini
padahal dh kosong tk berisi


awak
hari ni saya mcm nk ajak awk brbuka sama at MCD
tapi awak dh tak mcm dulu lagi
jdi saya pun terdiam jelh sendiri


awak
hari ni saya dah janji..nk pergi
tapi tak tahu knape tak buleh pergi

awak
hari ni saya menyesal ada ego yg tinggi
rase pun mcm dh tk de harapan lgi at sini
jadi nk tk nak trpaksa sendiri

awak
stiap hari rasa mcm trakhir nk jmpa
tapi sape lh saya
mcm prigi mncari tmba ja..


awak
hari ni saya tgk gambar kita senyum brsama
tpi just gambar tnggal gambar
nk delete syg, nk smpan sedih


awak
esok antara kita ada ''balai berlepas''
esok tu tiada esok bagi saya
and dun wory esok tu sntiasa mcm hari ni utk awak


awak
semoga satu hari nnti saya mnginsafi diri
tak nk ada ego tinggi lgi
yg mmbuat sakit hati


awak
sbelum pergi..
hari ini...at sini
saya janji
smua ni utk awk
sbb mngenali awk anugerah terindah pernah saya miliki..
trima kaseh awak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan