beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Ahad, 9 Oktober 2011

8 oktober 2o11. smlm!

salam,, hri ny tatau nk wat pe...aktiviti biase aku akn mngelap rumah sampai licin dan wangi. arghh sibok,,jgn nk ngata aku sengal ok! itu nme nye dh tk d keje nme nye.. smlm aku gmbira firts time jmpe kwn lame dulu sekehnya ya Allah skang dh kawin dh cantik je.. and firt time aku gune slendang pmberian die.. hmm..insyAllah ade jodo ade lh tk d jodo aku redho dgn tntuan yg terbek utk aku dgn sape2 je..nk tumpang gmbira tgk muka gmbira aku yg poyo lgi tah pape tah gne slendang gny
hmmmp tangkap jelh pic aku p0tong kek ny.. pngntin dh potong aku mnyambung kn potong kek ny... tgk pngntin j0m! cantik , comel,, aku suke...tpi tk bole gk klu aku suke nnti laki die mara lak ang abis aku
cantik kn die...ermm ape ucapan korg utk die.. moga berbahagia hngga akhir hyat.. moga1000x utk die.. seb baik die knl aku.. maklumlah drjah 6 dulu dak2 kck lagi an. patu trus tk jmpe dh.. lpas ny prancangn bole jmpe bile2 je sbb dh dpt kesan snang sket.. haa ok lh korg klu yg dh nk kawin eu,,nnti brubah lh prangai tu jgn jd mcm aku yg single ny kwn gn sape2 je bole tk mcm korg tk bole curang gn sape2. dh ade suami kene jga hati suami, bakal tunang k0rg masing2. jgn nk tnye2 nape aku tk kawin2. sbb aku ny anak mak..mak suro kumpul duit dulu sbelum kahwin. haa lagi bgus tggu nk beli rumah, kreta, sume2.. smbil tgu s0meone smbil2 kte kmpul lh harta.. ngee haha tade tgu sape2 pun.. tgu org dtg minang je.. ok lh bubye 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan