beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Isnin, 17 Oktober 2011

khas saye buat ni utk lelaki!

1.sekiranya wanita jatuh cinta dgn s0rg lelaki, laki tu akn sentiasa ada di fikirannya walaupun die sedang keluar dgn lelaki lain..
2.bile wanita sdang bersedih, wanita takan mnitiskan air mata bermakna wanita sdang mnangis dlm hati
3. wanita tk kn mnghiraukan lelaki slepas laki tu mnyakiti hati wanita,sbelum laki tu nk tegur2, mntak2 maaf er hape..lbih baik laki2 tu bagi wanita eu mase utk tenangkan hatinya yg laki tu dh sakaitkan hatinya..
4.wanita susa nk cari bnda yg die benci tntang 0rg yg paling die sayang..ermm sbb tula aku rase dh patah ati gn sape2..
5.sekiranya wanita jatuh cinta dgn s0rg lelaki, laki tu akn sentiasa ada di fikirannya walaupun die sedang keluar dgn lelaki lain..
6.bila aku suka at lelaki tu, mstilh aku jtuh cnta at laki tu kn...haa nnti aku mrenung tajam2 ke dlm matanya dan blh jd cair mcm coklat! =)
7.wanita sukakan pujian..haa mmg aku suka sgt2 bile org puji tpi tk thu mcm mne nk trima pujian tu ~!!
8.jika kamu  tk suka wanita yg sukakan kamu separuh mati (mcm aku ny ) tolak lh cintanya dgn lmbut, jgn berkasar sbbnya ada 1 semangat dalam diri wanita yg kamu tk kan tahu bila dia dh buat kputusan, dia akn lakukan apa saja. (T_T)
9.if korg msih anggap aku sbagai s0rg kwn..cube lh tegur2 krana aku tk pnah nk putuskan persahabatan gn k0rg..
10.haa ny mmg aku nk btahu k0rg,,aku lbih slesa mluahkan apa yg aku rasa melalui muzik, tulisan, lukisan..itu lh isi hatiku melalui ape yg aku buat
11.jgn sesekali beritahu prempuan yg mereka ni lngsung tk berguna..tpi kadang2 aku slalu rase mmg tk gune! (T_T)
12.korg jgn bersikap telalu siyes sgt bole mematikan mud aku (garang sgt )
13.bila ptama kali lelaki yg dicintainya dlm diam mmbarikan resp0n positif, msalnya mnghubunginya lalui talifon. si gadis akan bersikap acuh tk acuh padahal letak je ganggang tlefon eu die akan mnjerit suka dn tk sampai 5minit kwn2nye sume dh twu
14.skuntum snyuman mmberi sribu erti bgi wanita, jadi klu nk snyum at pmpuan lain igat ila rindu awk (T_T)
15.klu korg minat at s0rg wanita ny,,mulakan dgn hubungn persahabatan,,bagi mase die utk mnerimamu dgn seadanya.
16.jgn sesekali mngagak apa yg dirasakannya,tnya die sendiri
17.jika s0rg gadis tu jtuh cinta,die akan sering tertanya2 knapalah aku tk jmpa llelaki ny awal2..
18. wanita mudah jtuh hati pd lelaki yg slalu mngambil berat tntangnya
19.wanita suka kn surprise mcm tibe2 dpt bunga, coklat, askrim..~suke gile!
20.ape yg wanita mahu hnyalah prasaan dicintai dan disayangi spenuh jiwa.. tpi aku tanak, aku nk at org yg slalu bagi bnga,hahha eee..biaq le sbb aku suke bnga!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan