beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Isnin, 20 Jun 2011

bye.. :'(

asalamualaikum..huhuhuhuh sedih je hri ni.. tnggal kn anak2.. rase mcm nk bawa skali je anak at cner td.. :'( lpas ni frdaus,,jib0ng, arip.. acap.. syafiq dn yg lain2... pmpuan lak anis,, wahidah,,aina sume ustazah syg k0rg sume..dn ustazah pesan at k0rg sume blajar rajin2..sungguh2..huhu yelh ustazah ni tk reti nk mara2..tk reti nk garang2 mcm ustat2,,ustazah2 yg lain.. tpi wlwpun ustazah tk mara2 ustazah tetap igat korg smpai bile2... dn bile2 mase nnti ustazah kn dtg pum lgi.. ermmmm ok lpas ni bile time mkn,, k0rg mkn lh lekl0k yew klu tk de sepe yg snduk kn utk k0rg tu,,snduk2 lh sendiri..smlm last ustazah ambil kn mkn dn mkn same2 gn k0rg..



ok...at asrama k0rg igat jgn gaduh2..sume kwn2.. kwn2 tu dh same je mcm adik bradik sndiri.. bile dh besa t msti k0rg tk bole lupe kn zaman2 k0rg time mcm ni.. sbb tu k0rg kene blajar rajin2.. hmmmmmmmmm ... ni aku bebel2 pulak..mcm lh die0rg bole bace.. ok la k0rg.. k0rg pun yg jd setia pmbace bl0g aku ni d0a kn die0rg ni anak2 yatim..m0ga terpelihara dgn baik..hati die0rg ni kte tk thu..sedih ke,,mara ke.. suke ke.. ape ke.. hnya Allah je yg tahu.. m0ga2 die0rg slalu hepy2 tnggal at asrama tanpa aku.. :'( aku pun jd kurang hepy hidup tnpa mereka2.. walaupun aku at sner baru je 3bulan..dari awal bulan 4 sampai bulan6 aku same2 gn die0rg.. die0rg tk prnah wt aku sakit ati..tk prnah wat aku sedih.. malah aku slalu ktawe.. huha2 huha2 je gn die0rg..huhuh amat2 sp0ting.. ermmm ntah2 aku ni ustazah yg pling sp0ting.. pape pun.. aku harap sgt2 anak2 ni berjaya dunia dn akhirat..Aminnnnn..insyAllah.. Hummmmppp......sedih nye saye.. demi mase depan aku terpkse tnggal kn smua.. ok la... pape pun aku ok2 je... nk lupe kn semua bia tk d sedih2 lgi.. ok trima kasih krane sudi bace bl0g saye pd hari ni.. skian saje saye mngundur kn diri..... (^_^)

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. fuad

    sedihnyer bc tulisan ni..doa sy spy anak2 yatim yg awk jg jd insan yg dpt berguna dan sentiasa meninggikan martabat islam di muka bumi Allah ini..moga rahmat Allah sentiasa bersama mereka..

    BalasPadam