beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Isnin, 27 Jun 2011

j0m karaokey.... ^_^

telah ku temui
banyak cinta
dihati ini
dtg dn pergi
selimuti kisah
ku yg biru
mendalami hati

biar ku rentang kn cinta ku..
menari ku di atas sendu ku..
sendiri nya aku tk brkasih..
mendalami hati..

kerna cinta aku jadi sepi..
kerna cinta aku jdi riang..
kerna cinta aku jdi pilu..
kerna cinta kini ku sendiri..
kerna cinta pelangi pun hilang..
kerna cinta matahari pergi..
namun ku yakin dalam hati ku..
cinta ku tk boleh membunuh ku..

telah ku temui banyak cnta..
d hati ini dtg dn pergi..
selimuti kisah ku yg biru..
mendalami hati..

biar kurentangkn cntaku..
menari ku di ats sendu ku..
sendiri nya aku tk berkasih..
mndalami hati..

kerna cnta aku jd sepi..
kerna cnta aku jd riang..
kerna cnta aku jd pilu..
kerna cnta kini ku sendiri..
kerna cnta pelangi pun hilang..
kerna cnta matahari pergi..
namun ku yakin dalam hati ku..
cnta ku tk bole mmbunuh ku..
~~~~ peaceeee~~~~~ ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan