beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Rabu, 1 Jun 2011

~~~ bosan ~~ ksian aku .. :'(

assalammualaikum... hy u all,, u all yg masih lagi sudi membace luahan isi hati ku yg begitu sayup.. sbenar nye aku rindu fmily.. huhu cube k0rg fikir2 kn... aku dari form 1 illa fil sannah akhiri.. aku minal baitult0labbah heheh,,,saje nk membudayakan bahasa arab.. ermmmm sedih je kn?? asik tinggal at asrama je... zaman skola menengah asrama,,, zaman kolej asrama,,, zaman kerja asrama,,, dlm dunia ney dh mcm2 mnusia yg aku jmpe.. cume ujung minggu je aku jmpe fmily.. bile time2 dgn fmily je aku nk luang kn mase... kdang2 bile aku bersendiri aku terkenang kn zaman2 aku yg berlalu.. aku terpikir yg zaman aku d MAK at kluang.... at maahad..... lpas abis maahad je dlm sminggu 2 tu aku jd pengngur terh0rmat at rumah.. lpastu aku g jusc0 keje A&W dlm 3bulan.. genap je 3 bulan,,mama aku dh bising2 suro blajar.. ape lagi suspek utama tmpat blajar aku ermmmm marsah jela.. haha so aku g lah ajak mama g marsah amik borng and isi borg at situ gk,,sijil2 sume teros hntar.. tk lame tu aku dpt twran terus la msuk marsah yg mulia itu.. heheheh marsah ku yg mukarrammahhhh... Alhamdulillah aku bersyukur sgt2 bile time dpt twran tu.. ermmm sori la klu u all bosan.. ermmmm sbenar nye aku tgh bosan2 gk ni.. lgi2 tgh tgu si abg alfadilll syeihk al sofi sedang mengajar  fardu kafa.. eh.. kafa lak sala type la... fardu ain... hehe pdahal name sofi je.. gelabah je aku... ahahahaha... ermmmm.. ok2... ni lah gmbar anak yg sofi ajar... jp lgi aku kene take 0ver lak sampai kul 4 sbb raden tk de hilang tah k mane tah.. ok... skian saje kami dari warge marsah ingin menyampaikan..




ni.... pic aku tgh tggu je...........sabo je... dgn senyum sesorg kpale ym dgn piza salim... hahah muke die mcm bedah je.... heheh
 sape pulak yg curi2 gmbar aku ni... eeee malu je... hahah mcm ade cc skrin tv je...
poyo je layan on9 ses0rg...hehe ok2 la... bubye u all jage diri tau?? mekasihhh kkrane sudi bace yg tk bape nk best ni... klu tk best wat u all bace kn?? ermmm ok2... see u againt (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan