beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Sabtu, 11 Jun 2011

kpd stia pmbace :')

salam.. kpd para pembaca harian blg aku.. topik pd hari ni ialah masak l0mak cili api.. ahaha dh mcm rancangn masak memasak pulak dh.. ermm tk de lh.. sbenar ye tdi aku berfb dgn kwn lame aku.. tibe2 die ckp dh tunang kn,,terkejut aku.. skian lame aku mncari die,, dh jmpe je dh tunang.. baru hilang bbrape taun je dh tunang..ntah2 klu tk jmpe dlm 5,6,7 taun skali jmpe dh ade anak cucu kot.. eheheh suke je aku bile die0rg dh berbahagia.. ok st0p. crite tntang aku ni..die tnye aku bile pulak..ahahahah tergelak je aku.. aku ni relax2 je dulu.. almaklumlah belum cukup matang lagi nk bertunang2 ni..silap2 baru tunang je dh tupus..ishhh2.. elak kn je.. sbanar nye.. mamng aku relax2 je dulu Almaklum lh die pun masih blajar lgi.. ni aku pun blajar tk bis lgi dh sibok keje tah pape je.. pstu mntak tangguh2 pulak sbb nk smbung blajar at ind0n.. see bole pulak wat main2 dlm pkerjaan yg agk siyes.. kerja bawah jbatan nk wat main2 pulak.. lgi lh nk tunang2 pulak ntah aku wat mcm main game je nnti.. ishhh2..tk de ar.. heheheh just gurauan je.. ok.. mlm ni aku nk g masjid dgn abah, nk ajak mak skali.. ermmm nk wat pe? kn at masjid tmn perling tiap mlm minggu ade program baik pnyew.. ok2... tanak ckp lgi psal pr0gram ni k... dh tau da k0rg bosan dh.. ni aku nk st0ry2 psal hari isnin ni.. aku kene bergerak pantas utk setel kn urusan aku satu demi persatu.. bank,,medikal chekout,, dokumen2,, psal marsah,, hari tu g marsah gk tpi syg pulak tk de rzki ustaz dh balek.. yelh mane tk balek nyew kn dh ptg..
ermmm ustaz dh balek..ni lh laluan utama marsah.. dn ni lh jua laluan harian aku tiap2 ujung minggu abs dari kelaz je balik umah dgt 4org shabat aku iaitu 2org spore umey and syazana.. i mis u sya and umey.. :'( rndu sgt dgn knangn kte bersame2.. ahaha pling tk bole igat time2 berkwn dgn acit dulu..sume dak2 kelz aku keco2 je.. pdahal aku relax je.. kecah nyew tu dh sampai ke fmily aku.. tpi tu sume aku dh buang jauh2 dari diri aku sbb die memang insan yg paling jahat dr firaun.. hahahah smpai mcm tu skali kn? ermm pdan muke die! dh lh mls nk crita psal acit lgi.. ni crite psal aku je.. sbb ni blg aku. skang aku hepy dgn hidup single.. tpi dlm sngle2 aku ni aku suke at se0rg ni.. emmm tpi ntah lh.. die pun baru2 ni mcm nk tanak je gn aku,, :'( tpi aku je yg mcm ni.. ermmm bia jelh.. drpd aku lyn prasaan lbih baik aku main game je,,keje je cari duit pndapatan,, tk pun lgi baik aku maju kn diri.. sbenar nye sape jelh aku ni dgn die jauh beza mcm langit dn bumi.. ramai pmpuan suke at die.. tk mcm aku.. skang kwn2 lelaki aku sume dh tk de.. mane prgi tah masing2 dh nk sib0k2 pasal tunang masing2.. aku je bersndiri yg membawa diri.. :'( sedih je kn.. ermm tkpe lh aku percaya hnya Allah bersama dgn 0rg2 yg bersabar..
  org tk tau pun klu hati kte rase ape.. sbena nye aku tk sedih pun.. heheh saje nk letak pic mate yg kluar kn air mate nye.. lgi pun aku percaye Allah sntiase bersame aku utk yg terbaik ape yg aku lakukan.. yaAllah sesungguh nye kau saje lh yg mngetahui ape yg aku rase.. berikan lh smangat utk menghadapi smua ini ya Allah.. mari lh kte same2 berd0a.. yaAllah kau permudahkn lh urusan die,, ampunilh dose2 nya.. Aminnnn2.. Ya Rabbalaminnn.. ok.. tu lh antara d0a harian.. ok lh u all.. smoga u all brada d dlm lindungi Allah.. hope u all jua doa kn aku yew.. salam syg dari ku utk die.. c u againt :') bubye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan