beloved prophet

"terima kasihhh,,, terharu sgt, :')


Jumaat, 10 Jun 2011

terharu (^_^)

assalammualaikum.. hari ni nk crite kn yg prasaan aku pd hri ni sgt hepy tpi ber+ dgn sedih.. sbb yg pertama aku hepy,, aku dpt twaran tmpat kerja baru yg gaji agk menjmin dlm rm1000 lbih.. tpi sbelum aku start keje baru bnyak bnda aku nk kene siap kn..antara nye kene isi dekumen2..serah kn salinan sijil2.. kene g jmpe d0kter chek ksihatan.. and lastly aku kene g marsah dlm bulan dpn nk urus kn smbung zaman kuliahan at ind0n.. Alhamdulillah ade artiyah,,r0kia yg cmfirm same2 yg aku sambung at ind0n.. itu yg hepy.. and aku akn buat sl0w2 utk memajukn diri aku.. dan yg sedih nyew aku kene berhenti at tmpat keje lama.. tpi aku tanak mngecewakn tmpat keje lama aku.. aku dh tnggal kn suatu pr0gram yg berterusan utk PUM dan dgn progam tu aku harap dpt menjamin mase dpn PUM.. mari lh beramai2 prgi ke masjid taman perling pd stiap2 mlm minggu ade JOM QIAM! hehehheh ats idea aku yg spontan terlintas di fikiran ku tibe2 je aku telah terpikir utk mrancang ade kn pr0gam mlm minggu  dn tk aku sangka pr0gram ni telah ramai yg bersetuju..hati aku amat terharu skali hnya Allah yg tahu.. insYALLAH aku hadir dgn ceria dgn mak dan abah aku mlm mnggu ni.. uhuhuhu aku rase mcm dh lame je tk tulis sesuatu yg baru dlm bl0g ni.. ermm thanks jga kpd b0s aku iaitu ustaz halimi yg sntiase memahami aku bagi cuti utk aku mngurus kn jawatan baru dn juga trima kasih dgn nsihat2 yg aku akn igat sampai bile2.. iaitu pnglaman tk akn dtg smpai bile2 klu kte tk mncuba sesuatu yg baru.. 
bagi sesiape yg mmbace,,, sudi2 lh mnhadiri j0m Qiam utk mngimarahkn lgi Rumah Allah pd tiap2 mlm minggu. smoga dgn ape yg dilakukan dpt membentuk kte mnjadi Khalifah yg lbih sempurna bgNya..  Aminnnnn.... :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan